Известие

Collapse
No announcement yet.

Шофиране с ръчна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Ако я дръпнеш малко върви.
    Пробвах със старите гуми, направи ги плоски и не превъртя. Ароматите няма да коментирам.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Голям сеир на хората си направил.
      Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от toni7508 Покажи съобщение
        Голям сеир на хората си направил.
        Ми гумите бяха за боклука, та реших да се пробвам, щото може, като в оня виц за мама, да ми кажат, че не съм никакъв шофьор
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          И как изобщо успявате да тръгнете на ръчна, ако умишлено не го правите с мнооого газ.Моята си гасне като на новобранец.Аз например по видяното в един клип в тубата паркирах с ръчна надлъжно ма на мокро.На сухо не посмях.Даваш на заден до задната кола, дърпаш ръчната, включваш на първа и газ до мокета и въртиш кормилото надясно-наляво и така я наместваш успоредно на бурдюра.Голям сеир за публиката, ма ако не ти държи ръчната одма влизаш в багажника на предната кола.Май оспамих.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Ръчната с нормалните притискателни апарати и накладки ли работи ? Чувал съм че някои коли имат отделни за ръчната и те имат нужда от смяна от време на време. Та ако и при алфите е така, може да са ни за смяна
            Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от xen0s Покажи съобщение
              Ръчната с нормалните притискателни апарати и накладки ли работи ? Чувал съм че някои коли имат отделни за ръчната и те имат нужда от смяна от време на време. Та ако и при алфите е така, може да са ни за смяна
              С нормалните. Щом карате на ръчна, значи не следите показанията на таблото.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Сигурно е вкарал 2-3 зъба само и затова е карал на ръчна и при това положение най-много да си позагрял дисковете и да си изпекъл феродото на накладките. Последиците са евентуално изпечено феродо и по калпаво спиране на задните или нищо му няма което е по-голямата вероятност. Попринцип ако си сменял жилата може да не си ги натегнал и да не хващат като хората, защото аз ако съм на ръчна с 3 цъба задните гуми ги влача по асфалта.
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #23
                  Най-малко си за смяна на накладки

                  Comment


                  • #24
                    Е добре де, тези, дето карат на Калояново, Серес и т.н. след всяка сесия да не би да сменят накладки. Аз продължавам да си карам с моите и не виждам разлика преди и след трак дей.
                    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                      Е добре де, тези, дето карат на Калояново, Серес и т.н. след всяка сесия да не би да сменят накладки. Аз продължавам да си карам с моите и не виждам разлика преди и след трак дей.
                      Разбира се че им няма нищо на накладките, нима като правиш дълго спускане с много завои се натоварват по-малко?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                        Е добре де, тези, дето карат на Калояново, Серес и т.н. след всяка сесия да не би да сменят накладки. Аз продължавам да си карам с моите и не виждам разлика преди и след трак дей.
                        Ти питаш, ние ти отговаряме, не те караме нищо. Главата си е твоя

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Най-малко си за смяна на накладки
                          We have a comedian here


                          -----------
                          Пай сеее ...
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                            Е добре де, тези, дето карат на Калояново, Серес и т.н. след всяка сесия да не би да сменят накладки. Аз продължавам да си карам с моите и не виждам разлика преди и след трак дей.
                            Според ПРОФЕСОРА , трябва по-време на сесия да ги сменят поне един път.
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Най-малко си за смяна на накладки
                              Аз зимата като си правя фън с ръчната , напролет за нови накладки ли съм ?
                              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Ти питаш, ние ти отговаряме, не те караме нищо. Главата си е твоя
                                Явно ти е кофти като има някой, който мисли и не ти се връзва на глупостите, технически инвалиде-каръко.

                                Значи за всяко едно намаляване от 140 до 50 да кажем на магистралата, трябва да отбиваме и да сменяме накладки. Аз се чудих защо има толкова дълга аварийна лента, а чак сега ми просветна.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X